090803

Tillbaka till vardagen igen då :)
Gabriel och Elias gjorde sin första dag på dagis efter semestern. Som vanligt hade de jättekul och ville inte hem när jag kom för att hämta dem.... Jaja...
Under tiden de var på dagis så hjälpte jag mamma att köpa taklist, skåplist och grundfärg. Gick väl rätt ok tills vi kom hem och såg att listen var för bred och måste bytas.... Ja se bygg-gubbar som ska hjälpa till och veta bäst.....

Imorgon är det dags för sjukgymnasten igen. Och det behövs kan jag säga! Idag har varit värsta dagen på länge med min ryggvärk. Nu hoppas jag på ett dunderträningsprogram för min rygg så jag kan börja leva normalt igen. Känns så hopplöst att inte kunna göra allt som jag varit van att göra. Och naturligtvis blir mina barn lidande också för att jag inte kan ställa upp på alla lekar, hopp och skutt. Jag blir så avundsjuk på alla jag ser som kan leka med sina barn.
Usch vad jag känner mig i vägen! Som en börda som inte fixar att städa ens.

Nu en liten uppmuntrare :)
Min U2-biljett ;)  (fast jag satt på 4317)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0