090804

Så idag var jag till sjukgymnasten igen. Ännu en gång hade jag låsningar i ryggen. Ännu en gång knäckte han mig fram och tillbaka så det brakade, small och släppte. Men, jag fick inget träningsprogram.
"Det är ingen idé att du tränar om ryggen låser sig hela tiden, då tränar du i fel läge och då blir du sned." (jaha.....)
Jag är visst överrörlig i min rygg och därför hoppar det ur och låser sig i leden. Och hade det låst sig igen innan nästa gång jag träffar honom skulle han sätta på en tejp på ryggen som ska hålla ihop ryggen och leden så jag inte "faller isär".
Jamen nice tänker jag då! Min rygg är ett kinesiskt pussel!
Jag har lust att tröstäta och proppa mig full med såna där chokladbitar. Men det struntar jag i, för jag ska vinna det här! Vinna och stå på topp! Det ska jag. Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0