090806

Gissa om jag fick rätt angående Harry Potter.... Voldemort är tydligen den ultimata skurken i dessa filmer.
Det gör inte så mycket, handlingen kan ju vara bra ändå. Jag menar, det händer så mycket mer omkring själva rollfigurerna som i sig blir en bra story.
Nog om det.

Till min, och förhoppningsvis andras, glädje kan jag berätta att ryggen känns bättre :)
Däremot så har jag fått ont i mitt högra ben. Det drar från skinkan ända ner till vaden och ibland ända ner till foten. Det måste vara en muskel eller en sena som fått lite huvudbry nu när jag går rakare pga att den (muskeln/senan) varit van vid att vara i ett visst läge förut. Den behöver nog bara sträckas och tänjas ut så blir det bra! Det jobbiga är att jag knappt orkar vända mig i sängen när jag sover så därför vaknar jag 10 ggr/natt istället...

Annars denna morgon har jag kört pojkarna till dagis och haft lite mysig fm-fika för mig själv. Vädret är underbart och det blir nog en tur på utsidan huset senare. Men först ska jag ge mig på detta med hårfärg. Jag har en irritersam utväxt jag vill bli av med förstår ni. Misstaget jag har gjort är att jag tagit en för mörk nyans som jag inte alls är nöjd med. Så tills jag får pengar nästa gång så får jag färga mig själv.
Längtar till frissan!!!! Vill se normal ut i skallen nån gång..

höres senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0