090810

Käkar lunch i detta nu. Jag ska hämta barnen på dagis kl två och hjälpa mamma köra hem köksstolar hon köpt på loppis. De är nästan nya stolarna, 75 spänn!! Ja man kan verkligen fynda på loppis :)
Annars har jag tagit mig en cykeltur idag, fast det kunde varit mer luft i bakdäcket kände jag... Funkar väl på asfalt, men jag har varit på grusväg också och andra mindre vägar. Gropigt i vilket fall.
Lyckades ta ETT kort när jag cyklade. Ska se om jag hinner ladda upp det sen.

Måste sticka!
Morsning korsning

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tror du på andar/spöken? Kolla in mitt senaste inlägg och skriv en kommentar! ;-D

2009-08-10 @ 15:41:19
URL: http://faglarsot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0