090816

Äntligen hemma efter Jönköpingshelgen!
Vi har haft fullt upp, mobilbloggandet funkade inte och bredbandet vi skulle använda där fick vi fel lösenord till så därför har det inte blivit så mycket blogga under helgen... Men tusen tack för alla gulliga kommentarer jag fått fastän jag inte varit tillgänglig :)♥
Så vad har hänt? Tja, vi (jag, Daniel, våra barn och mamma) umgicks med mina svärföräldrar och Daniels 2 syskon och deras familjer. Daniel fällde ett träd på sin brors gård och så var vi till Daniels syster och sen till ett litet underbart ställe vid Munkaskog som hette Lustfyllt. Himla fint ställe med både charm och stil. Där finns det fika så god så man vet inte vart man ska vända sig....
Vi hann inte så mycket mer, jag menar, en helg går rätt fort ändå.

Skriver kanske mer senare och garanterat imorgon!
Hejsisvejsi

Kommentarer
Postat av: Linda Q

Åh, vad kul =) Jag har lagt till dig nu också =)

Har du haft en bra helg?

2009-08-16 @ 21:13:02
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0