090825- TJOHOOOOO VA SKOJ....

Gårdagen var mastigare än idag, ändå är jag så trött så jag kunde somna stående i en karusell.
Dagens schema innehöll blodtryck, puls och temp. Och så grupparbete så klart inför tentan.
Egentligen skulle vi ha börjat kl 13 idag men vi i gruppen skulle träffas tidigare, vid 10, för att skriva lite på tentan.
Ja.... när Helen och jag kom fram till universitetet strax före 10 så var precis varenda parkering UPPTAGEN. Folk hade parkerat på varandra nästan. Det gick nästan inte att ta sig förbi på vissa ställen med min V70. Alltså, jag fattar inte! Varför parkera sig som en mupp?? Har man en liten bil, som vissa har, som bara är 1,5 m lång och 0,5 m bred så funkar det väl att ställa sig under en gran eller mitt i en korsning, men hallå!!! Vart tog intelligensen vägen?? "Är du intelligent? Inte jag heller."
Till slut, efter kraftigt övervägande att också vi skulle parkera oss på ett icke tänkvärt sätt, så gav min kära man mig ett tips på telefonen. Vi kollade in plejset han nämnde, och hör och häpna! Vi hittade en liten parkering uppe i skogen vid något motionsspår. Gratis! Det tog ca 15 minuter att gå till universitetet, men vad är det? 15 minuter är ju bara bra om man lyckas få i sig extra syre.
Tack älskling för tipset!! ♥ Du är min goding ♥

Behöver jag säga att vi kom för sent?


Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

tja! Länge sedan som jag hörde om det skämtet!! " är du intelligent?..," he he... Puss på dig älsklingen min. Din D

2009-08-26 @ 01:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0