5 års kalas

Här sitter vi på barnkalas och har jättekul med de små. Eller ja, små och små, de är ju 5 år! De har lekt vattenlekar och kastat vattenballonger. Med varierande resultat kan jag säga.... Men jag klarade mig iaf :)
Överlyckliga barn med soligt väder och bästa kalashumör. Kan inte bli bättre :)
Antonio fick golfset (av oss), badmintonset, en spidermanmotorcykel och en jam-blaster (man skjuter som små raketer med hjälp av lufttryck). Just nu plockar Antonios pappa Ricardo ner en raket från hustaket... Jaja, det tillhör!!

Helen gjorde en supersnygg och proffsig tårta (hennes första). Jag tror hon har en fallenhet för detta med bakverk :)
Denna bilden togs innan de blå och vita ljusen sattes på och tändes

Kompisen Tova spanar in tårtan.

En fiskdamm har de också haft, fast med godis så klart! Stor lycka i barnaskaran!!!
Nu ska vi kalasa lite mer så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0