FarmVille- missbruk eller bara på skoj?? ;)

Har suttit länge nu på facebook och lekt lite med FarmVille.... Man rycks med direkt och vill bara mer hela tiden!!
Då undrar jag, är det spelmissbruk eller bara skojigt att sitta där?
Allvarligt, det ska ju börja nånstans.. Så länge man vet om att risken finns kan man nog vara lugn. Det är nog värre om man tänker "det händer aldrig mig!"

Annars så har Daniel bytt ut vårt gamla fula handfat inne i badrummet till ett nytt fräscht och större handfat :) Det blev SÅ tjusigt och nu vill jag renovera i badrummet också för att helheten ska se bra ut.. Pengar pengar!! Varför gnager ni alltid i mig??

Ska vi ta en låt för att trösta och lugna ner oss? :)

Depeche Mode "Enjoy The Silence"

Kommentarer
Postat av: My

jag spelar också hela tden xD haha vill du bli neigbours ?;)

2009-08-23 @ 14:11:24
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0