mobilblogga?? ha!

Jag gjorde en test här förut för att se om jag kunde mobilblogga. Men det kommer ju inte upp på bloggen!! Jag gjorde precis allt man skulle med telnr och verifieringskoder. Blir tokig på det här.. Men jag har förstått att fler än jag har problem med detta fenomen.
Jag tar väl med datorn till Jönköping och ser vad jag kan åstadkomma (för jag har ju inget mobilt bredband än och de vi ska till har inte dator ens...).

Nu har jag lagat till en mycket smarrig gratinerad fisk för första gången. Jag höll på att smälla av när jag smakade av såsen med kryddor. Den var så god!! Kunde inte fatta att just jag lyckades med det :) Tro mig, kokböcker regerar i köket! ;)
Nu är det klart så jag tar väl och sticker till matbordet för en godbit ;)

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejsan! Vi ser ut och ha samma design på bloggen, haha! Härligt :) Allt bra med dig? Kram!

2009-08-13 @ 17:35:23
URL: http://feliciaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0