rubrik skrives här...

Uja vad energikrävande för hjärnan att komma på en rubrik varje gång! haha!
Ikväll får ni ingen bra iaf ;)
Så vad har hänt denna underbara dag? Jag tog min berömda cykeltur och sen hämtade jag mina 2 älsklingar på dagis. Vi har inte köpt hem något kaffe än och kaffesugen som jag var så åkte vi till en av mina systrar på lite fika och mellis. Helt prima!! Hembakat och kaffe! Gôtt!! Så nu mår jag utmärkt efter en lagom stor java :)
Igår var Daniel på dagismöte (för att det är ett föräldrakooperativ). Vi hade beställt lite fina bilder på pojkarna så de fick vi igår :) Problemet var att de missuppfattat hur många kort vi skulle ha..... Det blev 2 st A4 på dem var och 3 st A5 på dem var.... Jag såg hundralapparna flyga sin kos när jag fick veta vad som hänt. Fördelen är att nu är mormors och farmors o farfars julklappar kirrade :) Bara att skaffa schyssta ramar! Så om ni känner några av våra släktingar så säg inget om julklapparna ;)
Imorgon blir det nog inte så mycket skriva av för min del Ska på röntgen 6 mil bort (för att allt är nedlagt i den här "stan"). Och sen ska vi på kalas på kvällen när vi kommer hem igen. Men kanske att det blir några schyssta bilder någonstans!? (om jag nånsin lär mig sony ericsson vill säga :) )
Om en timme är det Deadliest Catch- Dödlig fångst! Inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0