vilket härligt väder!!

Idag har jag och mina två pojkar varit ute och åkt pulka i 50 cm snö :)
Helt underbart!! Men min rygg tog lite stryk tror jag bestämt... Men vi hade kul alla tre så det var det värt :)
Och beträffande mina nysattacker igår så är de som bortblåsta idag. Trodde för säkert att jag skulle åka på en ledsam förkylning, men icke :)
Just nu kollar kidsen på film och jag mumsar på mina hemmagjorda snickers. Gött det :)

Presenterna är fixade till imorgon och sen när Daniel kommer hem från jobbet ska jag handla till tårtan så mellanläggen blir gjorda ikväll. Då blir tårtan så saftig och god imorgon :) Gabriel har beställt jordgubbssmak så det ska han få. Som dekoration får det bli blå eller vit marsipan med snögubbar.... eller bilar... Pudrat med florsocker så klart för att få fram den vintriga och frostiga känslan. Bilder kommer läggas ut så fort tårtan står klar!!

På nyår ska vi fira tillsammans med två andra familjer och vi ska ha knytis. Vi ska ta med kallskuret och efterrätt. Jag tror jag ska göra blåbärscheesecake med citron och vanilj. Perfa! De andra fixar potatisgratäng, drickat, glass, frukt, sallad och bröd. Det behöver inte vara så tillgjort jämt. Det enkla är oftast det bästa. Totalt blir vi 15 st på 3 familjer. Vi har frågat fler men de var tyvärr redan upptagna på annat håll. Då hade vi blivit många kan jag säga! Hur som helst så firar vi vår 7-åriga bröllopsdag på nyårsafton så mer perfekt kan det inte bli i goda vänners lag ♥

Nu ska jag göra annat tror jag. En varm dusch står först på listan kan jag säga :)

Ha det så störtmysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0