20/7

En vän till mig har erbjudit sig att fixa en massa musik till mig. Så här sitter jag nu och fixar musiklistor och blir nästan grön i fejjan på kuppen....
Man vill ha så mycket men när man sitter och kollar upp vad man kan tänka sig så kommer man inte på nåt vettigt till slut ändå tycker jag. Det står direkt still i huvudet.
Men en låt som är ett måste är ju Evighet med Tomas Andersson Wij. Han gör den så bra! Carolas version är så gapig och skränig. Tomas gör den vacker och ärlig. Ja, så tycker jag :)

Annars under dagarna som gått har Daniels bror och hans fru varit på besök.
Och så har vi fått vår toalettstol utbytt mot en ny, blandaren på gästtoan har blivit utbytt och vi har blivit lovade ett nytt handfat med ny blandare på den stora toaletten.
Just nu försöker jag också möblera om i vardagsrummet så att det ska bli bästa möjliga lösning för oss som ändå har två grabbar som behöver mycket lekyta men samtidigt ha plats för vänner, läshörna och allmänt mys. Lite avig planlösning är det så man får tänka till lite extra innan man börjar flytta runt på pianot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0