21/7

Idag har det varit inomhusväder.... Egentligen kunde vi ha gått ut, jag har ju precis köpt mig 2 regnställ (ett slarv och ett snyggare om man skulle hamna bland folk i regnet) Men men, vi stannade inne idag.

Så vad har skett då? Pojkarna och jag har byggt koja, supersnygg! Och så har vi lagt ut lite järnvägsspår på vardagsrumsgolvet och så har jag fixat med mat, disk och tvätt. Tvätten är ju inte färdig än då, men snart  :) Faktiskt har jag tvättat undan 3 maskiner, plus två stycken igår. 5 maskiner på 2 dagar, ganska lyckat tycker jag. Fast jag tänker det är 8 kvar om man räknar med allt som ska bli rent. Men det är inklusive sånt där som man börjar använda på hösten etc. Ja, för snart är det höst kära vänner. Om en månad börjar jag plugga igen i Karlstad och sen går det fort :)

HM katalogen kom idag. Gissa om jag suttit och kollat nya outfits och drömt mig bort till en bekymmersfri tillvaro där pengar inte är något problem....? *suck* Jag kollade en annan blogg här förut där pengar inte alls verkar vara något problem. Jag undrar om en sådan person vet hur det verkligen känns att få bita i det sura äpplet och käka korv och pulvermos i en vecka eller två innan nästa löning kommer? Allt verkar så enkelt för vissa, de svävar fram på sina moln och det värsta som hänt dem är när läppstiftet tog slut och de var tvungna att använda lipgloss istället! *mardröm!!*
Ja ja, jag vill också kunna ha lite jetset i mitt liv men det lär vänta, student som man är :)

OBS! Jag missunnar ingen den lycka de förtjänar! :)

lite sånt här vore inte fel att få trösta sig med ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0