22/7 (eg 23/7)

Mitt i natten sitter jag nu här och skriver lite om dagen som varit.

Äntligen kom solen fram efter typ två veckor med regn regn och mera regn. Jag tog chansen och skulle slå ihop nytta med nöje och klippa gräsmattan samtidigt som man får röra lite på sig. I samma sekund jag satte foten på gräsmattan blev det lite småmolnigt och innan jag var färdig var solen helt i moln.... Va?? Sen var det så resten av dagen då så klart. Och senare duggade det t o m.
Men gräsmattan blev fin!! :)

Annars inget speciellt eller nytt under vår himmel :)

Jo förresten! I förmiddags kom det fint besök, Malin och hennes tvåmånaders son Teddie. De har precis flyttat in till samma villaområde så nu är vi typ grannar ;) Och naturligtvis är ju pappa Johan med i nya huset. Han målar, spacklar och tapetserar för fullt, men Malin kände att det var inget kul att stanna där med liten bebbe så då gick de hit en sväng.

Hittade en kul video på youtube, "Roller babies". Man blir så bebissugen så man blir tårögd! Eller jag blev det iaf :)
Helt underbart med barn! Och jag vill ha många många fler jag. *suck* Men först måste jag plugga färdigt.

En annan vän, Ulrika, knackade på dörren idag och berättade att hon kom in på Karlstad Universitet. Sjuksköterskelinjen! Så nu ville hon låna lite böcker inför starten, och det fick hon. Det är så svindyrt med litteraturen så man får vara tacksam och glad för allt man kan spara in, och tjänster gör jag gärna :)

Nu, sova! Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0