24/7

Idag är det ett tveksamt väder tror jag bestämt. Ena stunden är det supersnyggt och skönt väder med varm och strålande sol, nästa stund är det molnigt....
Jag tänkte mig ut på en promenad med gossarna men vad sätter man på sig när det inte kan bestämma sig?? Jag kan ju knappast ta med en stor väska med ombyte för diverse väder och oväder. Vi är ju ändå tre sycken menar jag.
Ja ja, det får gå på nåt sätt :)

Nu är det nedräkning på allvar! Nästa fredag är jag i Göteborg och ska gå på konsert nr1!! U2!
Åh vad de är bra! Nu ska det bli digga av!!
Hihi, skoj :)

Nu får jag rappa på, ska på bröllop i em där min Daniel är vigselförrättare faktiskt.

Ha det bäst, nu blir det fest!



Detta är faktiskt jag och Daniel på vår bröllopsdag 31/12-02 ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Gabriel sa att vi pussar varandra!!

2009-07-25 @ 12:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0