27/7 ännu en måndag

Här sitter jag och kan inte annat höll jag på att säga..
Daniel är på väg för att hämta min biljett till U2 inför fredag :) Helen har haft den inlåst i ett bankfack och nu äntligen ska den släppas ut i frihet för att bli använd. De åker till Borås imorgon så det vore ju ett plus om jag fick ta den innan dess tycker jag.
Så hur löste det sig nu då med allt boende och alla spårvagnar jag ville ha koll på?
Jo, syrran och jag tar bussen från Karlstad på fredag (billigast är det absolut) och sen efter konserten kommer Daniel och hämtar oss så vi åker hem direkt på natten. Detta pga att alla ställen man kan sova på är fullbokade. Fast campingen  var ledig men vi har ju ingen husvagn den helgen.... Och i Borås bli det så väldigt trångt i en tvåa med 3 katter, ett barn och 6 vuxna. Liksom!
Så varför skippar vi inte bussen och åker ner i bilen tillsammans istället kan man undra? Daniel måste jobba den dagen så han åker ner till Gbg när han jobbat färdigt. Enkelt!

Ha det super idag!
Vi hade en sen frukost så nu ska jag fixa en sen lunch :)


Helen och jag, full sprutt i bilen från Karlstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0