åska

Daniel tog ledigt idag så vi kunde ha en riktig go familjedag med barnen, kanske bada lite. Vilket skämt för det var ganska molnigt hela dagen, kom lite småregn och så mullrade det på i himlavalven (åska alltså). Det blev en utrensning i källaren och en tripp till soptippen.  (jippi..........)
Men vi köpte oss 2 L underbara jordgubbar som var så goda så jag vet inte vart jag skulle ta vägen! (vi har ju 1 L kvar att mysa med ;) )
Nu, eller för ca en timme sen, så kom solen fram och nu är det molnfritt. Jag blir så asless! Vad hände med vår dag?? Det vi skulle haft försvann och kom lagom till barnens kvällsdusch. Det är ju så tråkigt för Daniel också som verkligen sett fram emot att få den här dagen med oss älsklingar <3 Jag menar, jag umgås ju oftare med pojkarna än vad han gör eftersom de bara är 15h/v på dagis. Resten av tiden har ju vi tillsammans här hemma. Visst är han hemma på helgerna men då fixar man ju allt med huset som man inte hunnit med under veckorna. Ingen semester tar han heller eftersom han är nyanställd och vill visa framfötterna :) plus att vi måste komma ikapp ekonomiskt.

Detta är livet tydligen.
En låt som passar så otroligt bra in på oss är "Living on a prayer" med Bon Jovi. Lyssna så där riktigt noga på texten så förstår ni.

Huvudsaken är att vi har varandra <3 <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0