ett tag sen

Ja nu har det gått några dagar sen jag var in här och kladdade ner några rader om livet.
Vädret kunde ha varit bättre, det har bara regnat och regnat och åskat och blixtrat och regnat ännu mer. Just nu öser det ner så jag tror jag blir döv här....
I vardagsrummet har det blivit framsteg, den gamla tapeten är riven, det är spacklat och slipat och fönstrena målade. Nu ska bara de nya tapeterna upp och sen blir det ommöblering. Va skönt att få göra om i sitt eget hus!!!!
Sen ska vi ge oss på sovrummet och piffa till livet där inne ;) Man kan bli inspirerad till mycket bara ens omgivning har rätt karaktär om man så säger.....  ;) Nog om det!

Jag köpte mig en ny mobil i fredags, Sony Ericsson W995, röd så klart! Jag är så fantastiskt nöjd med den investeringen!! Förut vägrade jag byta bort min Nokia, men nu har jag hittat andra gröna ängar på mobilfronten. Minnet är på 8 G och kameran på 8,1 megapixel. Nöjd!! :)



Fast denna bilden är tagen med min gamla Nokia.... haha :) .... när jag ligger ihopknölad i mammas soffa...
Ska hitta på nåt kul nu!! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0