fotoproffs

Jag var inne på en jordnära blogg för någon dag sedan och såg såna vackra bilder. Tjejen som har bloggen har tagit dem och hon har verkligen lyckats fånga känslan i ögonblicket. Ljuset har fångats på rätt sätt, skärpan är precis så där som verkligheten kan vara.... Jag var tvungen att fråga henne vilken sorts kamera hon har. Nikon svarade hon (se kommentar nedan). Vet inte om det var en vanlig digitalkamera eller om det är systemkamera, men om det är en vanlig digital så måste det vara upp till fotografen att lyckas med bilderna. Då kan det inte hänga så mycket på kameran att bilderna ser så proffsiga ut.
I vilket fall så önskar jag att jag också hade den där fallenheten att hitta motiven som berör och som triggar igång ens sinnen.
Min syster lyckas jämt tror jag, med vilken liten skitkamera som helst faktiskt... Så ja, det beror nog på fotografen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0