Aj aj

Idag åkte jag och Helen till Granngården för att köpa plantjord och någon snygg blomma till hennes altan.
Granngården ligger ca 3 mil härifrån och när vi nästan var framme så insåg vi att den närmsta bron var avstängd pga upprustning...
Jag tycker jag är smart och påpekar en liten omväg men att vi ändå kommer fram. Så vi åker den vägen. Efter mycket åkande så var vi nästan framme igen då det plötsligt slår mig; vi hade kunnat åkt en annan väg som varit BETYDLIGT kortare.... Det var så dags då det att komma på det!! Så Helen köpte jorden och blommorna hon ville ha och så åkte vi hem igen, den ordinarie vägen som inte tar nån som helst längre tid. Vi stannar även till på den lokala handelsträdgården och köper en stor kruka.
Nu är det så att jag har en problemrygg. Och då menar jag PROBLEM. Så nu har jag fruktansvärt ont i ryggen och kan inte sitta eller stå som folk. Bara för att jag suttit i en bil alltså... Ligger i sängen och kollar på nätet, bloggar lite och önskar jag kunde vara utomhus.
Daniel fick åka tidigare från sitt jobb och hämta Gabriel och Elias på dagis så nu leker de för fulla muggar på baksidan :)
Härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0