Gbg!

Den 31 juli ska vi ta en minitripp till Göteborg. Själv ska jag på U2-konsert på kvällen sen tänkte vi att dagen efter blir vår minisemester med barnen på Liseberg.
Nu sitter jag här och kollar vilka tidtabeller Götet har på sina buss- och spårvagnslinjer så jag vet att jag tar mig tillbaka till vårt sovnäste inför natten.
Visserligen ligger vår camping endast 7 minuter från centralstationen, men går rutterna hur sent som helst??
Annars får jag väl använda apostlahästarna. Fast det känns ju sådär eftersom jag inte är så superbevandrad i Göteborg.
Nu verkar det som att min äldsta syster ska sova hos oss också på campingen så jag blir ju inte ensam i sommarnatten :)
Min systers dotter och hennes familj ska också ner på U2, men de sover hos kusinerna i Borås så där får man ingen hjälp :/
Detta ter sig väl som ett mindre i-landsproblem om man jämför med världens verkliga motsättningar!

Jaja, det kan inte annat än ordna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0