Slö slö slö ;)

Ännu en härlig sommardag till ända. Eller inte riktigt än, men för barnas del så är de halvvägs i säng nu och då tycker jag också att dagen tagit slut.
Idag har det varit fullkomligt stekhett så vi drog till beachen, tog med mamma och mötte upp vänner där som hade egna barn med sig.
Oj oj oj vad de lekte och stod i kidsen! Det är så underbart att se deras kreativitet och fantasi, de behöver inte mycket leksaker för att kunna glädjas.
Och så fullkomligt skönt att själv få bada och svalka sig!! Helt makalöst!
Naturligtvis hade vi fika med oss och tog en paus från lek och stoj en stund. Mamma hade tagit med en påse med...... lussekatter!!! Var bara glöggen som fattades tyckte vi ;)
Nu sitter jag här och är allmänt slö efter dagens värme och solsken.
Jag har en Marabou Daim i kylen som jag ska dyka på efter Vilde och Storms nattning :) Fint liv, och så lite slappa framför tv'n.
Perfekt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0