090902- tentaskriv

Igår när vi skulle åka till dagis på morgonen så hade bilen lagt av. Batteriet var helt dött.. Jag fick ringa på Helen som själv var på väg till dagis med sin pojke. Hon skyndade till min undsättning och så klart hade vi sen snålt med tid för att åka till Karlstad. Men det gick!
Väl där hade vi undervisning om munvård, grupparbete och föreläsning om hygien.
Efteråt så åkte Helen och jag till en liten mysig affär som heter Tårtpinglan. Åh, man blir sjuk för mindre!! Helt underbart att gå runt och frossa i alla grejer :) Perfekt om man vill göra snygga och speciella tårtor till sina älskade ♥ Gå gärna in på länken, man kan göra beställningar på nätet.

Idag så tog vi oss ledigt från allt... Och tur var väl det för krampen jag hade i morse var utom all kontroll. Daniel ringde till Helen som än en gång kom till min undsättning och gjorde barnen iordning och körde dem till dagis. (det gick nämligen inte att ringa ut på min mobil imorse och jag tog mig inte till hemtelefonen med den askrampen jag hade, därför ringde Daniel till Hiiilääään)
Nu ska jag sätta mig ner och skriva färdigt tentan som ska lämnas in. Uscha vad ledsamt! Sen ska jag , Daniel, Gabriel och Elias till Karlstad för att träffa personal på ett barnrehab. Så är det.
Känner mig lite stressad så nu får jag ge mig och börja plugga :)

Gôtt liv önskar jag er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0