hallå, nån där ute?!

Jag har inte uppdaterat så bra de senaste dagarna men jag har börjat på min VFU och har faktiskt inte tid eller ork att sitta här och skriva :)
Det har varit rätt så körigt med praktiken, mest för att man jobbar både dag, kväll och helg. Och däremellan ska man sitta och skriva tenta också.... Plus andra uppgifter som ska göras under tiden. Nej men hallå, vad har jag gett mig in på??
Det jobbigaste är smärtan som jag har i ryggen och benet. Det begränsar mig väldigt mycket på praktiken. Det är ju ändå människor man har att göra med!

Idag har jag suttit hemma och gjort färdigt tentan och imorgon ska vi ha klinisk examination på universitetet i Karlstad. Då ska jag inte heller på nån praktik.
Men lördag och söndag... då ska jag vara flitig!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0