inget mer

Praktiken har haft sin gilla gång och jag har mer eller mindre plågat mig genom den. Nu är det tack och lov bara 3 dagar kvar sen återgår vi till vanliga föreläsningar. Praktiken i sig är det inget fel på, men mina smärtor i benet och ryggen har nästan varit outhärdliga. Och då är det inte så lätt att sköta om männinskor som behöver hjälp med dusch, förflyttning och allt annat också för den delen. Det är knappt så jag orkar med mig själv stundtals.
MEN, jag har varit hos sjukgymnasten 2 ggr den här veckan och han har masserat mig där jag har kramp (rumpan av alla ställen....) och jag har blivit avsevärt mycket bättre!! Så jag börjar se en ljusning mitt i allt töcken. Och sjukgymnasten säger också att låsningarna jag hade gång på gång i ryggen är borta!! TACK!!! :)

Förra söndagen hade vi 3 års kalas här hemma för vår Elias. Jag fixade en dino-tårta som han döpte till Ralf.... Men jag tror att storebror Gabriel och kompis Antonio var mer impade ;)

Vill ni se Ralf??




Man kan ha mycket kul med bakverk!! :)
Jag tror detta ska bli min nya hobby. Och om mina studier går åt skogen så kan jag ju försöka mig på en karriär i konditoriets tecken ;)'

Nu har min älskade make fixat en helgo middag som vi ska avnjuta inom kort. Jag skulle aldrig fixa tillvaron utan min Daniel ♥
Jag är allt tillsammans med Daniel. Utan honom- inget....

Kommentarer
Postat av: My

vilcken cool tråta :D

2009-09-20 @ 17:40:40
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: My

sv haha ja han måste ha varit glad :D

2009-09-20 @ 21:29:42
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0