mitt i natten....

Nu har det varit dåligt uppdaterat men vad ska man göra?
Just nu spelar jag farmville och väntar på att mina aloe vera ska bli färdiga att skördas. Bara 30 minuter kvar sen ska jag lägga mig tror jag bestämt.
Så vad har hänt i mitt liv dessa dagar?? Vi har haft mera undervisning om ergonomi. Mycket nyttigt måste jag tillägga. Detta var igår. På em skulle vi ha övningar i nutrition, alltså mata varandra osv... Men då drog Helen och jag till ett shoppingcentrum istället och brände lite stålar. Det blev hela 2 nagellack till mig och en mycket schysst parfym ;) och så köpte jag födelsedagspresenter till min Elias som fyller 3 år om 1,5 vecka. En lyckad tur med andra ord :)

Idag åkte Helen och jag till vår kompis Malin och hennes gullepojk Teddie som är 3 månader :) Oj oj oj vad mycket snos det blev :) !!!! Vilken charmig liten goding!
Vi hade köpt en napp med sån snodd till så man inte tappar bort nappen från "Rock Star Baby". Mycket tuff och helt godkänd enligt både Malin och Johan ;) De hade visst spanat in det här märket på andra grejer och tänkt göra några inköp. Tur man är synkad så man tänker lika :)

Något att skratta åt?? Varsågod:
Helen berättade att hennes son Antonio (5 år) tagit ett rejält grepp om sina ädlare delar och sagt "En påse med kulor.... Vad ska man ha det till?"
Ja jisses vad man får skratta och lära sig att hålla sig för skratt när barnen börjar kommentera och tycka och tänka efter på egen hand..... :)


Ja..... vad ska man ha dessa till...?


Natti natti vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0