pluggeli

Ja då sitter jag här och pluggar hjärnan av mig. Onkologi, demens, geriatrik och infektion. Denna kunskap skall förevigas via två tentor nästa vecka.
Jag satt här och googlade fram lite info när jag råkar, och då menar jag råkar, hitta platsannonser på LIV.SE. Och då kom jag på att jag skulle söka tjänst på Torsby sjukhus. Det slutade med att jag fick sitta och fylla i mitt cv på nätet. Det var inte gjort på 5 röda kan jag säga. Men då blev det iaf gjort, något jag gått och dragit på i flera veckor för att jag inte haft tid för att jag måste plugga till tenta..... Haha! Ironiskt att det blev gjort pga att jag satt och läste till tentan då :)
Det enda som nu fattas är mina referenser. Usch. Att hör av sig till folk och fråga: kan du gå i god för mig att jag är så super och hygglig och duktig och tjenis som jag vill framstå? Jaja, ni fattar... Men jag har en god feeling i detta så egentligen är det inget jag direkt oroar mig för. Tycker det är värre för dem som bor i Karlstad. Deras ågren klättrar på väggarna. Jag förstår dem. De är så många fler som slåss om platserna på CSK. Men de flesta har redan fått svar. Är nog bara jag som är så seg :)
Nej, nu ska jag svara på lite fler frågor sen får det bli lördagsmys med mina godingar <3

Ha det, det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0