skor

Är ett par skor för små när de sitter hur skönt som helst när man sitter ner men när man ställer sig upp så bränner det i tårna?? (Ja jag köpte rätt storlek!!) Jag menar, är det mina fötter som är ovana själva modellen (pumps)? De är ju ändå spetsigare i tån än vanliga skor... Och ärligt, jag har aldrig vandrat på denna jord i pumps särskilt mycket alltså.
I vilket fall är det synd och skam för de fanns inte i större storlek och jag ville verkligen ha dem på examen. Och sen blir de snygga till jeans = kan ha dem fler gånger än till examen. *suck* Och de kostade bara 149!! Why???!!!
Frustrerande!!! Men köp andra då kanske nån tycker. Jo men vart? Det bästa, förutom priset, var att klacken bara var 6 cm. Perfekt för mig som inte har den bästa balansen i högklackat. Jag har dock hittat ett par som finns i "rätt"/större storlek, MEN de är 8 cm höga. Bryta-fotled-varning!
Ska jag bara tvinga mig i de jag köpte och "gå ut" dem? Kan man det när det inte är äkta skinn? Antagligen inte...

Ja nu har jag fått klämma ur mig lite, nu ska jag fixa mig i ordning. Ska på gospelövning om en timme och sjunga solo... Jippi :)

Hejsi svejsi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0