nedräkning

Ja snart (faktiskt bara 5 månader) så är det dags för examen.
Sjuksköterskeexamen.
Har tiden gått så fort? 3 år bara flög förbi och försvann.
Tänker man så är det ju bara tragiskt, men å andra sidan så är slitet över på ett kick....
Haha, fast det tycker man INTE mitt i allt det jobbiga :) Då är det det värsta man utsatt sig
och sin familj för.

Så vad gör jag då?
Jo, letar klänning som inte verkar existera på denna jord.
Haléns är de som verkar ha skapligt utbud, med risk för att se billig ut.... eller som att
kläderna är köpta på Lidl.
Nej om jag ska kunna trä på mig de riktigt fina klänningarna jag lagt mina bruna ögon
på så krävs det 7 underverk och en massiv fettsugning.
Och vad är det med det faktum att ALLA SNYGGA klänningar är ärmlösa eller har spagetti-
band???!!!!! Måste bara vara för att fläsket ska välla ännu mer... Ok då om det ändå vore
lite bredare axelband som ser lite tjusigare ut istället för dessa tandtrådssmala snören
som skär in i märgen på den tunnaste människa! Det är inte snyggt alltså.
När ska Milano inse detta kan man undra!!??
Inte ens det häftiga Google fattar vad jag menar med mina sökningar. Det är kört.

Nej, bor man avsides i norra Värmland är det tråkiga postorder som gäller och då får
man varsågod att klämma sig i en Lidl-dress á la buskis med Stefan och Krister.

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0