dan före.... doppare-dan??

Ja inte är det doppare-dan imorgon inte. Nej det är första dagen på nästsista praktiken. Vi ska träffas i vår grupp (sex stycken härliga pärlor är vi :) ). Våra handledare är med samt den kliniska adjunkten. Där ska den kommunala vården diskuteras och vi ska vara fenor på att vara intresserade och framåt.
Alltså, det ska bli intressant, men jag är så fruktansvärt trött just nu och nu finns det ingen marginal att bara vara hemma en dag för att få vila ut. Varje missad dag måste tas igen eftersom varje timme räknas, typ.
Bara det blir den 10 juni. Då kan jag glädjas och vara lycklig en stund på jorden. Då tar hela min familj examen! Ja, det är ju jag som får en yrkesutbildning, men min familj har varit med mig i våndor, kval, tårar och kamp så det är lika mycket deras examen som min faktiskt.

Nu ska gossarna två läggas :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0