SNAAAAAAAAAAAAART

Snart är jag färdig syrra! Den 10:e juni smäller det :D

Igår när jag åkte till min praktik så ringde min mobil.
Det var min blivande chef på mitt sommarvikariat.
"Vi har haft ett möte med avdelningscheferna och vi har kommit fram till att vi vill erbjuda dig fast anställning nu till hösten."
Öhhddädhähum...? Va....? Ja!

Jag kan inte fatta att jag fått den här chansen!! Kan inte begripa det alls!! Helt överlycklig är jag, det kan jag säga :D
Jag är eftertraktad! Jag är NÅGON! Jag är!! Jag, som kämpat, stridit, gråtit och skrattat och haft utbrott.... Jag har faktiskt åstadkommit något i mitt liv, för min person, för min familj, för vår framtid.

♥ En glädjens tår gör mitt öga sällskap i skymningen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0